Si ets una plataforma privada de serveis de factura electrònica, un proveïdor de programari comptable o bé una Administració Pública que té desenvolupat el seu propi programari, per poder adaptar els teus sistemes i poder enviar o rebre factures des del servei e-FACT, o bé, cal que sol·licitis l’adhesió al servei i posteriorment facis les adaptacions necessàries en el teu programari.

Per tant, cal seguir els següents passos:

  1. Enviar a  través d’aquesta petició de suport el formulari d’integració al servei
  2. Fer les adaptacions en el teu programari explicades en la guia d’integració.

Disposes de tota la documentació (formularis d’adhesió, guies, manuals d’usuari, serveis de valor afegit, etc.) en el següent enllaç: Documentació d’integració a l’e-FACT.

Si necessites qualsevol aclariment en relació amb la integració, tens a la teva disposició el portal de suport tècnic, i si tens dubtes pots enviar-los al servei de suport tècnic obrint una petició.