Per enviar factures a l’administració no és necessària cap alta al servei e-FACT, les factures es poden enviar a través de la Bústia de Lliurament de factures electròniques. Teniu més informació a Com facturar electrònicament si sóc un proveïdor.
En cas que el volum de factures que gestioneu sigui molt elevat, podeu integrar la vostra eina amb l’e-FACT per tal d’automatitzar l’enviament i recepció. Des de l’AOC recomanem la integració per a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a Administracions Públiques superior a 100 factures mensuals.
- Sol·licitud de la integració:
En cas que estigueu interessats a integrar la vostra eina amb e-FACT podeu enviar-nos el següent document a través del formulari de contacte.
- Documentació d’integració:
En funció de si us heu d’integrar a l’e-FACT per a enviar factures o bé, si us integreu per a rebre factures, cal que us descarregueu el document que correspongui en funció del tipus d’integració que necessiteu fer:
-
- ENVIAMENT de factures: Trobareu la documentació tècnica d’integració via WebService a l’espai per als integradors via WS per a proveïdors de l’e-FACT. Una vegada us hàgiu integrat a PRE pel servei, per tal de poder realitzar el pas a PRODUCCIÓ, s'han de realitzar les proves d'homologació del e-FACT que trobareu a https://consorciaoc.github.io/Homologacio-Serveis/
-
RECEPCIÓ de factures: Trobareu la documentació tècnica d’integració via sFTP a la guia d’integració al Hub d’e-FACT.