Si sou un proveïdor de solucions de factura electrònica i voleu integrar la solució amb e-FACT, cal que seguiu els següents passos detallats a la documentació per a la integració a e-FACT
Si durant el procés d’integració teniu dubtes o necessiteu qualsevol aclariment en relació amb la integració, ens els podeu traslladar a través del formulari de Suport a la integració.
IMPORTANT: aquesta informació és per a proveïdors de solucions de factura electrònica. Els proveïdors de les Administracions Públiques no teniu la necessitat d’integrar-vos al servei e-FACT, ja que podeu utilitzar la bústia de lliurament per fer arribar les vostres factures electròniques. Teniu més informació a Com facturar electrònicament si sóc un proveïdor.
En cas que el volum de factures que gestioneu sigui molt elevat, podeu integrar la vostra eina amb l’e-FACT per tal d’automatitzar l’enviament i recepció. Des de l’AOC recomanem la integració per a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a Administracions Públiques superior a 100 factures mensuals.